2010. június 12., szombat

Az utolsó este

Csak elérkezett ez a pillanat is. Holnap elkezdődik a Nagy Kaland.

Minden előkészület megtörtént. Bevásároltam, bepakoltam, a vízum is megszületet négy nap vajúdás után.
Elbúcsúztam kis családomtól és barátaimtól is. Rengeteg kellemes percet szereztek nekem az utóbbi pár napban (meg persze amúgy is). Köszönöm mindenkinek!

Minden szép és jó, ideges sem vagyok annyira. A történet delhi része úgy tűnik szervezetten és simán fog zajlani (lekopogva sokszor). Az imént kaptam egy SMS-t Kaushal nevű illetőtől, aki majd vár engem a repülőtéren. Szegény pára, biztos örül nekem, hogy az éjszaka közepén kell az IGI-n dekkolnia.

Ami a továbbiakat illeti, az még eléggé homályos. Sreelekha anyám még nem nagyon osztott meg velem részleteket. Pontosabban egyet sem. A vicces rész majd akkor kezdődik, ha T-puramban állok mint Bálám szamara.

Sok beszédnek sok az alja, legközelebb Indiából jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése