2010. április 10., szombat

Jegy Bizonytalanságországba

Nos, most már úgy tűnik, tényleg eljutok Indiába!

Tegnap megvettem a repülőjegyet. Saját pénzből, amit majd a MÖB visszafizet. Persze csak akkor, ha minden rendben zajlik az ösztöndíj körül. Remélem így lesz. Az ellenkezőjébe inkább nem is gondolok bele.
Minden esetre a jegyet nem lehet visszaváltani, szóval fel fogom használni, így vagy úgy.

Az eredeti terv szerint június 25-én indultam volna. De úgy gondoltam, kicsit korábbra hozom mégis. Ennek az a hivatalos oka, hogy egyrészt hazaérjek államvizsgára 2011-ben, másrészt addig is kevesebb pénzt költök el itthon. Kevésbé hivatalos oka az, hogy már nagyon türelmetlen vagyok. Két év várakorás mégiscsak két év várakozás :).

Június 13-án, 9:45-kor startolok Ferihegy 2A termináljáról Zürich-be, ahonnan egy gyors átszállás után már repülök is Delhibe, ahová ottani idő szerint 23:55-kor érek majd.
Itt, elvileg, vár majd az indiai ösztöndíjbizottság embere, aki elvisz a Janpath hotelbe. Itt leszek elszállásolva, mígnem június 15-én reggel 07:05-kor tovább nem indulok Chennai-on keresztül Trivandrumba.
Ennek a tervnek gyakorlatilag egy darab biztos pontja van: az érkezésem. A többi az indiai bürokrácián múlik. Egy koszos zoknit sem szivesen bíznék rájuk, de ez van...

Delhiben mindenféle ügyek elintézése vár rám. Magyarul sokat fogok veszekedni emberekkel. Sebaj, majd ott megoldom, ahogy lehet.

Nyelvészeti megjegyzés: a feltételes módot minden bizonnyal arra találták ki, hogy az ember tudjon Indiáról beszélni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése